sobota, 28 kwietnia 2012

Sobota... # 3

Hej hej ...:D Wczorajszy wieczór jak najbardziej udany...:D Tylko Duśki brakło...;(  ale poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń.:D Ogniska nie było ale i tak było fajniee...:D Na początek myśleliśmy gdzie się wybrać... Wypadło na upust.:D Pfff...:) A później na Kłodę...:D Ziania były...xD:D Zabawa bramą...xD Kto dalej.? Ale też ... Poważna rozmowa z Miśką... Dałyśmy radę...:D W drodze powrotnej nie wiedziałam co się dzieje...xD Próbowali mnie wrzucić do rzeki ale zlitowali się ...:D Albo raczej zlitował... xD:D Musiałam wracać do domu bo mamuśka już pisała... Myślałam że się wścieknę... Ja mało płuc nie wyplułam wracając... Zachodzę do domu a ona śpi... no masakra... Myślałam że bd mieć jakąś rozmowę a dzisiaj zachowuje się jakby niczego wczoraj nie było... Ale to dla mnie lepiej...xD:D A dzisiaj od samego rana sprzątanie...:-/ Czekam z niecierpliwością na gości. Już nie długo powinni się zjawić...:) Ale chyba na ten czas co oni będą wyprowadzę się do Duśki ponieważ zajmują mój pokój a nie chce spać w innym.:D Pfff.... Kończę już bo mam jeszcze trochę do zrobienia w domu... Paaa<3:*

 ` Jeśli chcesz mieć szczęście musisz szczęście dawać zawsze więc z uśmiechem wobec ludzi stawaj . ♥

                                           
                               Była bezsilna. Nie potrafiła mu powiedzieć, że znaczy dla niej więcej niż cokolwiek!


Przede wszystkim jesteś człowiekiem stworzonym po to, by żyć, śmiać się, by kochać, by być dobrym. Tak naprawdę na tym świecie liczy się tylko to. (Phil Bosmans)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz