środa, 23 maja 2012

Środa # 11

Witam.:) Szczerze to nawet nie wiem od czego mam zacząć, no to może zacznę od początku... Z jednej str. jestem bardzo zadowolona, a z drugiej nie bardzo. Czas leci a ja dalej chodzę to tych zajeb*nych kulach a ręce bolą jak nie wiem co...:/ I z tego co się dowiedziałam to pochodzę w nich jeszcze przez jakieś 6 tyg .;(;(:( Ehhh.:( Ale w niedzielę pojechaliśmy nad Chańczę.:D Wodaa... Mmm... Cieplutka :):D A później do Kurozwęk.:)... Wróciliśmy do domu i od razu grill.:D Następnie zdjęcia z Duśką.:):*  A potem nieoczekiwane odwiedziny Miśki Kamila, Sebastiana i Piotrka...:D:* Spędziliśmy ten czas na oglądaniu filmów ale bardzo miło.:P:*  W szkole jak zwykle dużo nauki. Ale nie jest tak źle. Prze miły p. W. postawił mi 4 z fizyki za co b. dziękuję.:):P  Najbardziej ucieszył mnie fakt z konkursu z polskiego. Mmmm...:D  7 miejsce w województwie...:D a tylko 10 pkt mniej od Kamila ( najlepszy uczeń w kl. 2 same 5 i 6 na koniec... jak tak wgl można.?)... Oooo...:D Nie życzę nikomu źle... Ale ucieszyłam się że nie bd sama chodziła o kulach... Podobno Kamil ma nogę w gipsie i też bd chodził o kulach... Współczuję ale za razem cieszę się że nie jestem jedyną kaleką jak to inni mówią...xD:D U nas to wgl. jakieś fatum na te nogi... Najpierw Bioły, później ja i teraz Kamil... No masakra...:/ Jeszcze żeby tylko jutro przeżyć i bd db.:D W pt. nie idę ponieważ jadę na lotnisko do krk po tatuśka.:D... A w sobotę dom  wolny ...:D Szykuje się impreza...;D Muszę na niej zrobić krok do przodu. Bd trudno ale mam nadzieję że się uda.:D Trzymajcie kciuki.:D:P Impreza jak dla mnie bez tańca... No ale cóż..;( Chciało sie trenować to teraz trzeba cierpieć... Ale i tak z tego nie zrezygnuję... Bd jeszcze nie jedna okazja do tańca...xD:D Niedziela... Hmmm... To jeszcze się zobaczy.:D Teraz muszę lecieć ... Paaa.:*<3...

                           "Cześć." Tym słowem wszystko się zaczyna i wszystko się kończy. czyż nie prawda.?


                                                     chodź ze mną, chociaż zupełnie nie wiem dokąd. ♥


Najgorsza jest walka między tym co wiesz, a tym co czujesz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz