wtorek, 1 maja 2012

Wtorek... # 4

Hej...:) No to zacznę tak...:D Jak pisałam w 3-cim poście... Czekałam na gości i się doczekałam. Wreszcie przyjechali...:D Następnie wybrałyśmy się z Miśką Duśką i Ilonką na grilla. Ale stwierdziłyśmy że brakuje nam % więc wróciłyśmy się do mnie po ostatki...xD. A byłam taka mądra że zapomniałam że mam badania na drugi dzień... No ale uprosiłam mamuśkę żeby nie jechać... I jedziemy jutro. No a wczorajszy dzień... Pfff...Na początku pojechałam na targ kupić spodnie... Ale byłam wszędzie i co...Wielkie G... Nic... No ale druga połowa dnia była zajebista... :D:D:D Tylko Miśki nie było...;(;( Pojechałyśmy na festyn do tsz ja Duśka Edek i Kasia...:) Na początku już impreza się rozkręcała...:D A później...Później to już była bomba...:D:D Nie sądziłam że ten festyn bd aż tak zajebisty...:D Oczywiście autografy zebrane...:D <3 Na początku zobaczyłyśmy b. ładnych chłopaków. I to jeszcze zajebiście ubranych....<3<3 A co się później okazało że oni tańczą w zespole Etny... Karol i Wojtek...<3 No to już kompletna bajka... Mmmm...<3<3 A jeszcze do tego Piotrek z zespołu Mega Dance. Też ciacho. No ale na koniec sb laskę wyrwał... Ale chyba miał dziewczynę czy tam narzeczoną, no ale już nie bd wnikała... Tak mi się coś zdaje że zjebałam osobie xyz imprezę bo jak zobaczyła że się świetnie bawię to wyszła i to wkurwiona... To co było już nie wróci... Ale może to już lepiej. Układam sb wszytko na nowo... I jest zajebiście...:D No a dzisiaj ...:D Ok 13 upust, opalamyy się, a później...:D A później to się zobaczy...:D Paaa<3:*

 Człowiek, gdy ma wybór, wybiera zwykle dobro. Zło wybiera wtedy, gdy wydaje mu się, że nie ma wyboru...
               Skoro ci już nie zależy , to po co się tak gapisz ? tam obok masz to swoje szczęście...
                                   Ludzie są wyjątkowi... Każdy mnie wkurwia w inny sposób...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz