poniedziałek, 18 czerwca 2012

Poniedziałek # 15

Hejj...:) Znów mnie długo nie było... No ale postaram się już częściej pisać... U mnie jakoś leci.Tamten tydzień minął ... Nie najlepiej ale też nie najgorzej. Pośrednio.W środę był projekt... Miałam takiego stresa... Ale się udało.:D W sobotę poszliśmy na boisko... Znaczy tzw. Strefę kibica.:D No nie powiem fajnie było.:):* W niedzielę pojechałam na spotkanie do kościoła, jakaś zakonnica bez habitu nawijała... Po prostu usnąć się dało...;/ Później z Klaudią pojechałyśmy się przejechać skuterem i spotkałyśmy po drodze panią Wójcicką...:D Ale się śmiała...:P:-) No ale się  nie dziwię.:D A następnie poszłyśmy z Klaudią i jej mamą na lody. A dzisiaj dowiedziałam się, że mam 4 z geografii od tak.:D Fajnie fajnie.:D:P No a później wybraliśmy się z Iloną Jowitą i Piotrkiem na Golejów.:):* Fajnie byłooo.:D I nawet ciepła woda była.:D A myślałam że bd gorzej.:D  No ale nic. Ja lecę... Paa...;*♥

 Wystarczy minuta by kogoś poznać, godzina by polubić,dzień by pokochać, a zabraknie życia żeby zapomnieć...
 I cicho Cię proszę, chroń przed ścieżką ciemną, nawet najtwardsi mają chwile, kiedy potrzebują kleknąć < 3
bądź otwarty na ludzi, uśmiechaj się do nich tak, jakby zaraz miał się skończyć świat.

2 komentarze:

  1. Wiesz, że to pierwsze zdjęcie tego chłopaka to jest Paul (http://inny-niz-wszyscy.blogspot.com/) :DD Jesteś prooo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo.xD W sumie to nawet nie wiedziałam.xD Weszłam na jakąś stronkę i był sb.:D

      Usuń