poniedziałek, 9 lipca 2012

Poniedziałek # 18

Hej.:D:D Chyba dzisiaj mi nic nie zepsuje humoru...:D Wprawdzie  to już koniec dnia ale fajnie fajnie.:D No to tak... We czwartek wypiłam jakieś kur*a świństwo...  Nikt nie wie co to było... No i wylądowałam w szpitalu...;/ Ale w sumie nie było tak źle.:D A wręcz przeciwnie...:D  Na początku na sali leżałam tylko z Michałem ale jego wypisali to przenieśli mnie gdzie indziej... A mianowicie do Oktawiana, Radka i Wiki... Ale z małą za dużo nie pogadaliśmy bo miała 3 latka... Ale lepszej ekipy być nie mogło...xD Chyba się jeszcze nigdy tak nie uśmiałam... Mimo bardzo poobijanych nóg i wybitego palca...:D Ale to była tylko taka mała wojna pomiędzy mną a Radkiem... Martwił się kto bd mi dokuczał jak jeśli się przez tyle nie bd widzieli więc dostałam na przyszłość.  Stwierdziliśmy że jeszcze kiedyś musimy się wszyscy razem spotkać... Pielęgniarki miały nas już dosyć... Nawet jedna stwierdziła że takiej demolki jeszcze nikt nie zrobił...:D Ogromnie nam miło z tego powodu...:D W niedzielę miałam dużo  gości... Pff. No to tak. Na początek babcia z dziadkiem później ciocia Renata wraz z Duśką Miśką i Edziem następnie moja mama z Fryckiem i Nikolą no a na końcu Darek z Olą...:P♥ Dziękuję za odwiedziny...:* Jakby tak wyglądały pobyty w szpitalu tu mogę leżeć.:D Tylko mogli by zmienić kucharki...:/ Takie zalecenia na przyszłość...  No a dzisiaj były wypisy... Chciałam wyjść ale jednak nie. Mieliśmy wszyscy wyjść ale wyszłam tylko ja z Radkiem. A Wiki i Oktawian zostali. :o Jutro wyjdą.:P Spadam... Sami rozumiecie. Ręka boli .:/ I od wenflonu i od wybicia.:/ Tak na koniec posłuchajcie sobie... Paaa♥♥:*Klik .:) ...


"Nie biegnij za szybko przez życie, bo najlepsze rzeczy zdarzają się nam wtedy, gdy najmniej się ich spodziewamy"




` Pomimo cierpień i trosk tylu życie nie jest czarną kartą. Są w nim chwile tak piękne dla których żyć i umierać warto . ♥
    Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz