niedziela, 12 sierpnia 2012

Niedziela # 21

Hej...:D:D To już koniec wakacji...;( Ale bd db.:D Tak jak pisałam w poprzednim poście wybrałam się do Tuklęczy... Ale się uśmiałam...:D Końcówa niestety wyszła tylko na chwilę...:/ Ale Kama byłaa dłuuugooo.:D Powspominałyśmy trochę i wgl. tak jakoś fajnie było.:D Później poszłyśmy do chłopaków...:) Jak zwykle musiało się coś dziać ... Ale u nich to normalne.:) Wczoraj wybrałam się z rodzinką do kuzynki na urodziny.:) Tam też...:D Uhuuu. się działooo.:D Ale nooo.:D Dzisiaj siedzieliśmy i zastanawialiśmy się co bd robili i wyszło na to że pojechaliśmy do Kielc do kina.:) Agata, Anita, Dominik, Wiolcia, Robert, Nikola, Oliwka, Oliwier i Natalka poszli na Madagaskar 3 3D.:D A ja wybrałam się na Step Up 4 Revolution 3D ♥♥Klik♥ Wielbię ten film...♥.♥ Megaa polecam...♥ Jak się później okazało był tam też kolega T. z rodzicami z którym czekałam na wizytę u lekarza...:) Szczerze mówiąc kojarzyłam go tylko nie pamiętałam skąd ale później poznałam jego mamę i już wiedziałam. Dzisiaj normalnie padam. Nie wiem dlaczego ale jestem strasznie zmęczona... No ale nic. Już tylko 4 dni i wyjeżdżamyy.:D:D Nie mogę się doczekać.:D Jak na razie nie mam planów na jutro... Pewnie wyjdą w ostatniej chwili.:) A teraz zmykam... Paa♥♥;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz