niedziela, 27 maja 2012

Niedziela # 12

Hejj.:D:D Mam dzisiaj tak dobry humor że masakra.:D No jak pisałam wcześniej byłam po tatuśka na lotnisku.:D Przywitał mnie bardzo miło, słowami: Ooo. kaleka idzie.xD... No nie wierzę.:P Wczoraj też tak jak pisałam wcześnie była imprezka...:D I powiem wam że nawet zatańczyłam .:D Ale najpierw nafaszerowałam się lekami przeciw bólowymi...:/:/ Ale to nie bardzo dało ulgę i tańczyłam na jednej nodze tą drugą się tylko podpierałam jak traciłam równowagę.:P Daliśmy radę.:] Szkoda tylko że nie było całej ekipy... ;( Ale oni też się bd bawili na weselu a by najmniej mam taką nadzieję...:):*:* Ale z tego co słyszałam od rodziców to było bardzo udane.:D Nie było także Oli Michała Rudego Końcówy i Kamili.:(... Ale oni mieli grilla urodzinowego u Michała.:) Chyba też się udało.:):* Jednym słowem imprezę(y) uważam za udane.:D:* Dzisiaj bd trochę zdjęć właśnie z sobotniego wieczoru...:D:P Paa.:*<3...



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz